Home » Health » MAHILANKA PAIN UTAMA AAHARA

MAHILANKA PAIN UTAMA AAHARA

ମହିଳାଙ୍କ ପାଇଁ ଉତ୍ତମ ଆହାର

୧. ଶାରୀରିକ ସୁସ୍ଥତା ଓ ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ୟ ପୋଷକଯୁକ୍ତ ତଥା ଉତ୍ତମ ଗୁଣ-ମାନରେ ଖାଦ୍ୟ ଖାଆନ୍ତୁ | ପଞ୍ଚିତିରିଶ ଙ୍କିବା ଚାଳିଶ ବର୍ଷ ପରେ ଏଥୀ ପ୍ରତି ସଜାଗ ରହିଲେ ଗଣ୍ଠି ଜନ୍ତ୍ରଣା, ତ୍ଵଚା ଶିଥୀଳତା, ବୟସ ରେଖା ଭଳି ସମସ୍ୟାରୁ ରକ୍ଷା ପାଇବେ |
୨. ହିମୋଗ୍ଳାବିନ୍ ମାତ୍ରା ଠିକ୍ ରଖନ୍ତୁ | ଶାଗ, ବିନସ, ସମୁଦ୍ର, ମାଛ, ଅଖରୋଟ, ପାଚିଲା କଦଳୀ ନିଯମିତ ଖାଆନ୍ତୁ | ଏହା ଦ୍ୱାରା ଶାରୀରିକ କ୍ଲାନ୍ତି ଓ ଅବସାଦ ଦୂର ହୁଏ |
୩. ଶରୀରରେ କଲ୍ ସିଅମ୍ ପରିମାଣ ନ କମିବା ଲାଗି ଖୀର, କଳା ବିନସ, କହୁଣୀ, ଆଲ୍ ମଣ୍ଡ୍ ଆଦି ଖାଆନ୍ତୁ | ଏହା ଦ୍ୱାରା ଅସ୍ଥି ମଜଭୁତହୁଏ, ଗଣ୍ଠି ସମସ୍ୟା ଦୂର ହୁଏ |


୪. ଭିଟାମିନ୍ ଡି ଅଭାବରୁ ଗୁରୁତର ଶାରୀରିକ ସମସ୍ୟା ଦେଖାଯାଏ | ଅସ୍ଥି , ଦାନ୍ତ , କେଶ ପାଇଁ ଏହା ଅତି ଜରୁରୀ | ନିଯମିତ କିଛି ସମୟ ସୂ ର୍ଯ୍ୟ କିରଣରେ ବୁଲନ୍ତୁ ; ତେଲିଆ ମାଛ ଖାଦ୍ୟ ତାଲିକାରେ ସାମିଲ କରନ୍ତୁ |
୫. ମାଗ୍ନେସିଅମ୍ ମାତ୍ରା କମିଗଲେ ଚିଡିଚିଡା ଏବଂ ସବୁବେଳେ ଚାପରେ ରହିବା ଭଳି ଲାଗେ | ମାଂସପେଶୀ ଦୁର୍ବଳ ହୋଇପଡେ | ଏହା ଦୂର କରିବା ପାଇଁ ପ୍ରଚୁର ସବୁଜ ପନିପରିବା ଖାଆନ୍ତୁ |
୬. ଫୁଲକୋବି, ସାଲ୍ ମାନ୍, ଚୁନା ମାଛ ଖାଆନ୍ତୁ | ଏଗୁଡିକ ଓମେଗାଫାଟି ଏସିଡରେ ଭରପୂର | ମହିଳାମାନଙ୍କ ପାଇଁ ଖୁବ୍ ଉପକାରୀ | ଉଚ୍ଛ ରକ୍ତଚାପ, ହୃଦ୍ ରୋଗ, କର୍କଟ ପ୍ରତିରୋଧୀ

Check Also

weight loss and food time

Eating Time Management For Weight Loss In Odia

ଓଜନ ହ୍ରାସର ନୂଆ କୌଶଳ ବଦଳାଇ ଦିଅନ୍ତୁ ନିଜର ଖାଇବା ସମୟ ଓଜନ ହ୍ରାସ କରିବାକୁ ଚାହୁଁଥଲେ ଖାଇବା ସମୟର …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*